poniedziałek, 13 czerwca 2016

Tumblr - o co w tym chodzi?



Miliony zdjęć, tysiące inspiracji, wyidealizowane życie prosto z NY, modelki w strojach kąpielowych, ciekawe miejsca, widoki, filtry, kolory... Tumblr skrywa w sobie rzeczy, o których nawet nie masz pojęcia. Ciekawiło Was, dlaczego tak wiele osób (w tym ja) spędza tam długie godziny, a niekiedy całe dnie? Macie odpowiedź. 


Odkąd pamiętam, lubiłam spędzać wolny czas przed ekranem komputera i przeglądać setki zdjęć i obrazków, znajdujących się na stronach Love it czy Weheartit. Stamtąd czerpałam inspiracje - nie tylko do fotografii - ale do kreowania wszelkiego rodzaju rzeczy, do tworzenia czegoś nowego. To właśnie w tych miejscach w sieci spędzałam godziny, mając 13/14/15 lat, czyli w okresie gimnazjum.
Jednak liceum zmieniło dużo.



Jeszcze w pierwszej klasie liceum mój tumblr wyglądał zupełnie inaczej, aż roiło się od czarno-białych obrazków z kategorii smutne, widniały tam pesymistyczne opisy i było to miejsce, w które uciekałam przed światem w najgorszych momentach życia, co jednak dołowało mnie jeszcze bardziej aniżeli dodawało sił. 
Ale już niecały rok później, kiedy odwróciłam swój los, zaczęłam prowadzić swoje konto w sposób prawidłowy (jeśli można to nazwać w ten sposób) i sprawiać, że wszystko zaczęło do siebie pasować. Przeważała tam biel lub szarość, ikony związane z modą i stylem lub lifestylem, przekonałam się do tworzenia własnych fotografii w stylu tumblr - mające związek ze sztuką, tajemniczością i oryginalnością. (i nie mam tutaj na myśli bycia tumblr girl*
I tak oto, co wychodziło spod moich rąk i ujęcia aparatu:


snapchat screen / nowa tapeta / jedna z ulic miejskich / snapchat screen x2



Coldplay mp4 / wieczorne wycieczki autem / okulary / ootd



White Taste / Bae / romantyczny wieczór / tatto


Czym więc dla mnie jest tumblr?

Jestem jedną z osób, które twierdzą, że jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego, jednak nie w tym przypadku. Tumblr to miejsce, gdzie mogę znaleźć to, czego szukam, począwszy od zwykłych zdjęć outfitów, kiedy nie wiem, co na siebie włożyć, a skończywszy na #quotes, które dają wiele do myślenia. Nie zrozumiem nigdy osób, które twierdzą, że tumblr to tylko dziecinny portal, na którym przesiadują nastolatki, próbujące zwrócić na siebie uwagę. Dla mnie to coś zupełnie innego, to miejsce, które prowadzę w taki sposób, jaki chcę i każdy szczegół zależy tam ode mnie. 
Sprawdź to!


http://joustiney.tumblr.com








*tumblr girl - rozpowszechniony trend, w którym dziewczyna ubiera się w określonym stylu, chcąc upodobnić się do innych dziewczyn, które widnieją na reblogowanych zdjęciach 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz